mimmisdagbok

Alla inlägg under juli 2011

.

Av Emelie Larsson - 31 juli 2011 21:45

I morgon börjar jag halv 3 vilket ska bli jävligt skönt!


jag saknar min pojke som är i Göteborg!

häär mycket!

Vackra människa!

   

Av Emelie Larsson - 31 juli 2011 17:56

Fick sluta tidigare från jobbet idag, men har ändå betalt till 8 ;)

Nu ska jag nog slänga på mig bikinin och lägga mig i solen, fast jag vet inte än.. haha

Hela min helg har varit kanon, jag har haft min pojk här hela helgen och det har varit hur mysigt som helst! i Fredags var det bara en slapp dag hemma fast han hjälpte sin kompis med och fixa ljud i bilen men det gick inte så bra, haha! Sen så satte vi på en film och bara va tillsammans, igår ( Lördag ) var vi barnvakt åt mina små syskon och deras kusin, det var hur lugnt som helst och vi kollade på film :)

I morses så åkte Christian till Göteborg för att jobba i 2 veckor men han kommer hem på helgerna som tur är!

Bara 5 dagar kvar tills vi får ses igen! bara och bara... aja hejsvejs!

Jag är världens lyckligaste tjej! TJOHO


 

Av Emelie Larsson - 31 juli 2011 12:50

Moget och ringa mig mitt i natten och helt plötsligt börjar förklara för mig hur världelös jag är och vilken hora jag är, ja men visst jag knullade med 23 i veckan och 5 igår tror jag elelr nä det kanske va 6 ääh jag vet inte jag håller inte koll på alla ;) Omogna jävel! först saknar du mig och vill ha tillbaka mig och blablabla & nu sa du att både jag och min "äckliga" pojkvän skulle dö? Vet du vad? Det är DU som är äcklig, Försöker spela cool för att du är med Hessle? alltså väx upp har du inget annat liv än och klaga på andras? Och dels att du sa att du skulle våldta mig? Shit väx upp för i helvete, jag ska våldta hela dig upp och ner så ska du fan få se hur det känns och i våldtagen! ( du vet mycket väl att jag år dåligt över att jag varit med om det så säger du så? ) HORA!




Älskling du är inte äcklig & borde inte dö som fittan säger, du är det vackraste som finns, du är så himla älskvärld så jag blir tokig, du har gjort mig till den jag är, och det är jag jävligt tacksam över!

Jag kärlekar dig så mycket att jag blir galen!


 




.

Av Emelie Larsson - 30 juli 2011 21:34

Är det sant eller inte?..


 

Av Emelie Larsson - 29 juli 2011 14:49

Fredag & äntligen helg, det börjar med ont i magen.. men godingen kommer snart så blir det myspys! Pappa och dom ska nog spela brännboll sen får se om jag är med på det, om min fot hänger med ( mitt ledband är skadat.. ) så får varken spela fotboll eller springa :( & inte ens gå i högklackat men det skiter jag i!


Snart kommer babe! pusspuss :)


 

..

Av Emelie Larsson - 29 juli 2011 12:48

Jag har fått en kommentar om att personen vill se en yngre min så låt se :)


           

Av Emelie Larsson - 29 juli 2011 01:13

Nu ska jag springa upp och ta några bloss, borsta tänderna och sedan gå och lägga mig för i morgon blir det jovv 09:30 - 16:00, Efter jobbet kommer Babe och sover hos mig, myyysigt! vill helst att han ska vara här nu :(<3


  Baby boy!  

Av Emelie Larsson - 28 juli 2011 20:44

Idag har jag varit på KSS och tagit ut min p-stav, sedan efter det så åkte jag och jobbade.Jag har tänkt lite på när jag kollade på min systers blogg, jag tänkte själv på hur jag har haft det i livet och varit, alltså jag var en Emelie som inte viste vad hon ville och bara hoppade fram och tillbaka från en till en annan, varför gör man så när man är så osäker på sig själv? jag har världens bästa familj och vänner! och nog om att jag hoppade fram och tillbaka för att jag är så j*vla osäker på mig själv, men jag känner verkligen det nu att nu får det vara nog jag vill hitta den jag trivs med, och jag har gjort det, en jag kan lita på och en som verkligen förstår vad har jag för problem och inte, det är så himla skönt och veta att han förstår, vi är så lika på alla sätt och vis..

Christian heter han och är verkligen finast i världen, jag är väldigt osäker på mig själv vad det gäller killar om jag ska vara ärlig, men nu känner jag att jag stannar hos han, han är underbar på alla sätt och vis, eller ne han är faktiskt jävligt underbar!


  Titta vilken skönhet! ♥

Jag kärlekar dig!




Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards