mimmisdagbok

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Larsson - 31 maj 2011 18:51

Tjoho! kom precis in efter en liten stund i solen innan jag insåg att jag blev rödfläckig efter antibiotikan.. kan fortfarande inte sola, bubu.. :( Fick iallafall på den lilla stunden en liten rand efter shortsen! haha dagen fail! I morgon åker jag till Ullared och ska shoppa mig lite nya sommar kläder och en beige skinjacka! :)


 

Av Emelie Larsson - 30 maj 2011 21:43

Nu är Måndagen här och jag är sjukt trött eftersom jag knappt sovit inatt somnade lite vid 7 i morses ungefär.. ledig onsdag - måndag sköönt! Sedan på Tisdagen ( nästa vecka ) är det Karnevalen, vilket jag är väldigt osäker på om jag vill vara dessa tvillingar pga att jag varken hittar svarta byxor eller en röd tröja :P yeye vi får se helt enkelt! jag kanske bara är mig själv jag menar jag är ju känd, huh ? ;)

I helgen är det Crusing här i stan ( Lidköping ) vilket kommer bli kalas najs, om min magkänsla säger rätt!

nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på Big Brother och sedan ska jag sova!!

  Jag och min vän Rosanna :)

Av Emelie Larsson - 29 maj 2011 18:39

Just nu sitter jag med slingfärg i håret :) Jag lovar det är den sista nu! (a'

Senare ska jag kolla på BB med mamma och sedan ska jag nog röka med nicke :)

Känner att jag inte alls träffat honom så mycket i helgen bara ett snabbt hej ungefär :)

Nu ska jag duscha ur färgen hej så länge:)!   Lilla söta Putte och söta Nicke <3

Av Emelie Larsson - 28 maj 2011 21:35

Just nu sitter jag i sängen och funderar på om jag ska ta slingorna sedan efter filmen The grudge 3 som jag och min syster ska kolla på! hoppas det är bra iallafall , har inte ens sett 2:an hehe :)

Börjar få ont i livmodern igen så brutalt att jag knappt inte kan gå, men ska till Ungdomsmottagningen på Måndag så får se vad dom säger..

skriver ett inlägg efter filmen! ciao :)


  När ska värmen komma igen....?

Av Emelie Larsson - 28 maj 2011 17:11

Jag glömde ju säga att jag har slingat mitt hår igen ( igår ) nu är det så bra som att jag bara behöver slinga en gång till för ljusare nyans!


Det är inte mörkt där uppe det är skugga!!!!


     

Av Emelie Larsson - 28 maj 2011 17:04

Idag vaknade jag rint 2, super skönt och få sova länge tycker jag ^^,

Igår var jag med Jasmine,Victor,Jossan & Jocke, super trevligt! Senare så träffade jag Nicke för vi skulle prata lite, så kom oskar mitt i allt så vi åkte lite med oskar,Rasmus & oliver :) dom skjutsade hem mig runt halv 4 i morse ungefär.

Tack alla trevliga människor för igår!

Idag blir det städning hade jag tänkt mig för det ser ut som ett bombnedslag!

jag hör av mig senare. Puss


Happy för städning! Nope....

  Fast...... jag måste, inte sant?  

Av Emelie Larsson - 27 maj 2011 16:35

Nu är äntligen Fredagen kommen! Idag har det varit skolan, efter det så gick jag på stan lite, nu ska jag iväg och köpa hårfärg så jag ska slinga mitt hår :) Senare ikväll blir det Jasmine och Victor :)

I morgon är det crusing i Trollhättan får se om jag åker dit eller inte, kanske är med älsklingen istället! ;)


He nu kilar jag iväg! lägger in en bild senare så får ni se hur resultatet! :)


 

Av Emelie Larsson - 26 maj 2011 19:53

Idag efter skolan så åkte jag till Wenneberg på möte med hon som jag ska jobba med i sommar det gick hur bra som helst! sen efter det så mötte jag upp Jasmine och Ebba ( hennes lilla syster ) :) så vi gick fram till stan och kika :) jag fick med mig två tröjor en sjal och en bh :)

skulle köpt en väst men jag vet inte riktigt om rosa är min grej på västar :P iofs var den as snygg men ikke rosa.

Just nu ligger jag i sängen med ont i magen, när har livmodern dragit ihop sig helt tro?

hoppas så snart som möjligt iallafall!

ska strax kila iväg till affären när jag kan gå när det gått över lite..

ska köpa sling färg och någon liten godbit till Big Brother senare :) Får se om det blir skola för mig i morgon, det blir det nog inte om jag har såhär ont som jag har nu men som sagt hoppas det går över snart iallafall..

he nu ska jag försöka ta mig upp och gå till affären, bara jag inte ramlar ihop mitt på gatan bara.


chao!


  Bh till t.ex stora linnen eller en tunntröja :)   sjal & tröja :) dom andra orkade jag inte ta kort på :P   & en bild på mig och min systers gosebjörn Armani! :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards