mimmisdagbok

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Larsson - 6 maj 2011 17:19

Nu är fredagen här, idag ska jag bara sitta hemma med mamma och inte göra någonting det är så skönt ibland! I morgon kanske det bär av till Mellerud med Johanna,Tornet & nicke på Crusing men jag vet inte riktigt än, har inte pengar till det just nu.. men det kommer ju crusing i stan också så det är ju ingen brådska :)

Skriver mer ikväll för nu ska jag till stan och hämta min goding till Vovve!


När allt inte är som det ska ibland så ska det bli ännu värre, vill inte ta detta här men det är en grej som gör att jag inte mår speciellt bra för det är ju inte första gången detta händer utan andra.. jaja jag ska inte skriva en hel bibel om hur jag mår just nu för det vill jag helst hålla för mig själv och för mina nära och kära!

Men DU ska veta att du är speciell än idag.



Av Emelie Larsson - 4 maj 2011 18:11

Nu har jag fått sommarjobb på Bäcklidens Ålderdomshem, där var jag förra sommaren med, men i en dag för att jag blev sjuk och tyckte det var pinsamt att komma tillbaka så jag får la se hur det går den här gången men det ska nog gå bra nu när jag fått tabletter för magen som fungerar perfekt! Alla är så goa där så jag kommer stortrivas! :)


 

Av Emelie Larsson - 3 maj 2011 21:03

Förlåt för dålig uppdatering! Just nu sitter jag och väntar på Nicke, han kommer hit och ska ta en cigg och tjöta lite skit :) Senare blir det plugg och Big Brother! I morgon är jag ledig ( ledig onsdagar ) Så skönt :)

Idag har jag inte gjort alls mycket, somnade igår 20.00 vaknade 04.00 rökte somnade om vaknade 10.00 av att jag har panik över att jag försovit mig, hur i fan kan jag försova mig när jag somnade 20.00 på kvällen igår? helt sinnes!

jaja, nu ska jag ta på mig min onepiece och vänta på Nicke :)

skriver ett inlägg innan jag går och lägger mig :)


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards