mimmisdagbok

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Emelie Larsson - 6 maj 2011 20:46

Fredagsmys med mamma och zingo    Grillning och godismys, det kan ju inte bli bättre än bäst!

Ska kanske kolla på film med Nicke och Viktor sen men vet inte om jag orkar, om inte så kommer dom la hit och tar en cigg antar jag :)

Skriver ett inlägg senare eller innan jag går och lägger mig :)

puss!


  I hela mitt liv har jag letat utan att veta men du var så nära mig.

Men jag förlorade något speciellt.

Av Emelie Larsson - 6 maj 2011 17:19

Nu är fredagen här, idag ska jag bara sitta hemma med mamma och inte göra någonting det är så skönt ibland! I morgon kanske det bär av till Mellerud med Johanna,Tornet & nicke på Crusing men jag vet inte riktigt än, har inte pengar till det just nu.. men det kommer ju crusing i stan också så det är ju ingen brådska :)

Skriver mer ikväll för nu ska jag till stan och hämta min goding till Vovve!


När allt inte är som det ska ibland så ska det bli ännu värre, vill inte ta detta här men det är en grej som gör att jag inte mår speciellt bra för det är ju inte första gången detta händer utan andra.. jaja jag ska inte skriva en hel bibel om hur jag mår just nu för det vill jag helst hålla för mig själv och för mina nära och kära!

Men DU ska veta att du är speciell än idag.



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards