mimmisdagbok

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Tisdag

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 18:43

Hello suckers! Gud vad tiden rinner iväg känns som jag nyss gick upp ju kl:09.30,

& nu är klockan snart 19.00, men tider går fort när man städer ett stall samt målar det invändigt! :)

men det blev suuuper bra! Kom nyss hem från jouren, var där och kollade upp mina knepiga utslag på mina armar på exakt samma ställe på båda! Men det var bara vanliga utslag :)

Bilderna på dagen kommer upp senare för nu ska jag gå ut lite till!


  Klädsel idag :

TubTop : H&M

Jeans : Gina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 17:45

NU LÄMNAR JAG ER!!!   NY BLOGG!! http://mimmisdagbok.myshowroom.se/ ...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 13:30

Nu är helgen här och skolan börjar snart! Idag kommer äntligen min älskling till mig, gud vad jag saknat dig! Igår var jag ute på en lång promenad med Zingo och han badade och SIMMADE!! gud vilken glad matte han hade igår ;) Nu ska jag duscha och f...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 02:00

Du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig! Du är som en drog och jag är beroende! jag kommer aldrig släppa mitt tag jag har om dig, för du är perfekt för mig, du har precis allt, du är underbar och fin på alla sätt, om jag bara kunde visa hur myc...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:38

Mamma du bar mig runt i 9 månader du gav mig liv,du är ängla lik hos mig finna det ingen annan, när ingen vill lyssna så är du den enda som hör mig, du är mitt enda stöd och jag har aldrig skämts över dig, jag är så tacksam för allt du gjort för mig ...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:19


I just can´t take it anymore, i really hate to mess specially with you, i love you, you are perfect to me, but darling show me that you everything you have told me are true.  Love ♥         ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards