mimmisdagbok

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 17:15

Du kommer aldrig kunna förstöra mellan mig och mitt hjärta, kolla bara när vi brkade sist på torget då alla 10-12 bilar ropde på mig "SLÅ HENNE SLÅ" och en stod på din sida? hur hade du tänkt lyckas förstöra nu? alltså ge dig fan du är patetisk, jag orkar inte lägga ner min energi på dig, men folk borde få veta vilken sabbotör du är, men lyckas du att förstöra mellan mg och christian ska du få 1miljon utav mig! pussen!


Jag älskar dig Christian Törnberg,mitt underbara hjärta! <3



Ni får en bild på mig och min syster, detta är vårat rätta ja!

 


Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 12:57

Godmorgon nu är jag vaken och har precis varit ute med zingo! :) Idag blir det bara en slappdag hemma,får se om jag hinner träffa Christian lite i morgon när han kommer hem men det vet jag inte än..annars idag blir det bara slappa!

Jag beställde ju hem en hårförlängning och det stod klart och tydligt att det var ÄKTA hår men tro det eller ej det var PLAST! gud vad arg jag är!


 

Klädsel idag:

Tröja:Gina

Kjol:H&M

<3

Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 04:10

Har tänkt & tänkt på vad jag har få ärliga vänner och inte ärliga, nu vet jag verkligen vilka som står mig närmast, enligt mig alltså.. Men en sak fattar jag inte..

varför valde ni just mig?


( Det finns fler men har inte bild på alla! )

MAMMA:

Du har alltid varit där när jag mått dåligt eller varit nere, precis som man ska men du har alltid varit där extra mycket! När jag tänker tillbaka så mår jag inte alls bra med tanke på allting, men jag ångrar och mår dåligt varje dag för att jag har gjort som jag har gjort emot dig, jag vill bara ta livet av mig för det.. men jag vill inte det för jag har dig kvar! förlåt mamma! Jag älskar dig över hela mitt hjärta & kommer ALLTID att göra! <3

 

PAPPA:

( förlåt om bilden ligger ner )

Du har alltid brytt dig innombords, men visar det väldigt sällan utåt, jag vet att jag har skällt på dig med men tyvärr så var jag sådan då men inte nu..alla har vi våra dåliga stunder ibland, jag önskar bara att du kunde visa känslor utåt ibland..& en grej som du börjat med för ofta jag vill inte ta det här men snälla pappa sluta med det innan det blir försent! Jag älskar dig! <3

CHRISTIAN TÖRNBERG:

Åh vackra du vart ska jag börja? du har styrt upp allt till rätta igen och jag kan känna mig hel, jag går lycklig om dagarna och tänker inte alls på samma sätt som jag gjorde förut då jag gick ner till botten, men nu kan jag verkligen le utan att fejka det, och det känns verkligt!

Du är det vackraste jag vet & jag kommer aldrig någonsin släppa mitt tag om dig min prins!

   

ROBIN MOLLWING:

Min kära bror, vart ska jag börja och vart ska jag sluta? var har så fantastiska fina stunder och minnen tillsammans som bebis/barn/tonåring/ungom. Många minnen snurrar runt i huvudet på mig så jag vet inte ens vilket jag ska ta.. men jag kan väl ta det minnet då vi satt i min garderob ca: 4 år båda 2, och mamma kommer in och frågar vad vi gör och du säger att du "läser" fast du inte ens kunde & jag sa att vi pussades, haha! Eller som när du sov hos mig som barn ( då detta kort är tagit ) remember the time? love you brother! <3

  NATALIE INGEMARSSON:

Tjaa nu var vi här ja.. där helt plötsligt allt säger stopp då minnena är så många att jag inte kommer på något, men jag minns så mycket av allt vi gjort! dansade,skatade som mindre,slog halvt i hjäl oss, haha ja vilka härliga stunder.. Du har alltid varit den jag pratat med om allt som verkligen förstår hur jag känner och tycker, du är så himla fin min syster! love you THIS much! <3

  VERONICA WESTER:

Vad ska man säga, en brud med stil eller en brud med käften full? ;) haha du är allt en riktig spraller tös, alltid lika glad och livlig! du sprider verkligen glädje, den glädjen jag en gång fick utav dig, men nu har vi tappat allt precis ALLT, min älskade vän jag saknar dig, tro det eller ej! vi har så otroligt fina minnen, t.ex när vicky åkte med oss i epan och du lurade mig att det var något på handsfacket då du bromsade och jag flög in med nyllet i handsfacket, haha! Good times! men det verkar vara över för din del, men vännen jag älskar dig! =)

STINA DAHL LARSSON:

Ojojoj, Stina min kusin! gud vad vi har busat och levt jävel, vi om några kunde busa och då var det verkligen BUSA, hihi men väldigt roligt ibland, förutom det man ångrar nu då men dom små sakerna vi gjorde var kul iallafall! T.ex Grebbestad 2009? hahahaha STINA DU MÅÅÅÅSTE VÄXLA!!!! haha shit! saknar dig!! love <3

ROSANNA AHLÉN:

En vän värld att behålla, fast mycket mer än så! Vi har våra stunder men det har väl alla? eller? vad jag vet så stärker vänskapen mer med lite småbråk här och var? huvudsaken är att man har ett förtroende om personen, vilket fall jag är bra på att göra för fort, men jag har lärt mig det nu att inte hasta på, men rosanna du har aldrig gjort mig något ont därför litar jag på dig som mest jag kan! love <3

  VICKY SVENSSON:

Oj 2007 var det vi sågs för första gången va? då vi verkligen klickade ihop för en bra vänskap, visst vi har haft våra bråk hit och dit, men som sagt det stärker en vänskap tro mig! jag har också varit en fjortis som ljög hit och dit men jag har växt till mig jag är inte där längre som jag var för 3 år sedan, come on? väx upp ni som inte har.. jaja men Vicky, vi har våra stunder och dom bästa stunderna är när jag mår som bäst med dig, då vi bara är för oss själva och stänger in oss,men så fort det blir det minsta lilla så ska det bli så stort utav det? jag har sagt min ärliga sida så gott jag bara kan och vet om själv! sen är det upp till dig och ha ett förtroende! Löve <3

  ARVID PEHRSSON:

Hm låt mig tänka 5 år sedan då vi träffades första gången! då jag blev 13åringen! och är fortfarande enligt er i gänget vi "hängde" med haha! men jaja vi har haft förbannat kul och verkligen festat rövarna av oss! Många fina minnen har vi allt! Ska vi prata om den i vintras då vi körde på isen och åkte pulka efter bil? ;) Då du skrev AJ MIN PUNG medans jag fick all snö i ansiktet? ;) haha! kulkul! älskade vännen! <3


   






Har som sagt inte bilder på alla mina FINA vänner eftersom en del ligger i min gamla dator som har krachat, men jag har lagt upp dom jag har kort på,mer av dom får ni fråga mig om eller aa ni fattar vad jag menar så ni inte går där ute nu och tänker happ okej men då vet jag typ, utan fråga mig isåfall om ni undrar mina käraste vänner! Take care!

Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 01:40

47 frågor när du har tråkigt !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? gratis sms
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? måndags morgon när älskling åkte :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? jobbet
4. Hur lång är du? 1.60
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon film med älskling :)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Det är långt och alldeles för fint för att jag ska dela med mig utav det till er! :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? idag :)
10. Är du kär? massor!
11. veckans babe? Christian!
12. När vaknade du idag? 2
13. Vilken är din favoritplats? i mammas famn!
14. Vilken plats föredrar du minst? VINTER

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Det vet man aldrig! Men Lidköping i allafall!
16. Hur stor är din säng? Ehm, 240 (a'
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 8
19. Var har du bott/bor? Har bott i Tidan & bor i Lidköping
20. Tycker du om kinamat? JA! åt det idag, och donken ^^,
21. Tycker du om kaffe? ibland
22. Vad dricker du helst till frukost? vatten
23. Kan du spela poker? nej men har kunnat

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? sofie , andreas ehm fler..
25. Vill du ha barn? självklart
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder & småsaker
30. Äger du dyrbara smycken? yes
31. Kan du rulla med tungan? nope
32. Vem är den roligaste människan du känner? Stina & min kusin sandra
33. Vad har du för ringsignal? någon
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 4 säckar elelr något
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? min mobil laddare
36. Kan du byta olja på bilen? Ja , svårt?
37. Vilken var den senaste boken du läste? inte en jävla aning, läser aldrig böcker.. men kan tänka mig att det var Anne franks dagbok
38. Dansar du i bilen? ibland :D
39. När var du i kyrkan senast? på min gammelmormors begravning
40. Piercing? Tungan,öronen
41. Har du någon tatuering? Ja, ett hjärta på skulderbladet men är inte klar än
42. Har du provat droger? aldrig i helvete
43  Röka eller snusa? Röka,fast helst inget utav det..
44. Har du pojkvän/flickvän? Ja och han är bäst!
45. Vad är ditt mobil nummer? ..........
46. Vad ska du göra ikväll? Sova när jag är klar det detta, eller ska kolla på film..
47. Har du några syskon? 2 + 2 fosterbarn


 

Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 00:18

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en film, babe får jobba extra så han kommer till mig på Lördag, gud det är ju ännu längre.. han skulle kommit i morgon egentligen :(

Jag som saknar honom något så fruktansvärt, att sakna någon redan efter en dag är verkligen äkta kärlek!


 

Vackra människa!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards