mimmisdagbok

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Emelie Larsson - 17 augusti 2011 23:13

" Jag vet inte om jag orkar med detta en gång till,den man älskar den litar man också på inte sant?.. jag orkar inte med alla konflikter som blir för bara små skit, jag har varit om det för många gånger, jag orkar inte med det en gång till, tyvärr.. det gör nog ingen, men. Jag älskar dig"


Aja ligger här i sängen och bara tänker,det är mycket jag vill skriva om just nu mycket tankar osv..men det är för personligt för att skrivas ut här så jag skriver det i min "dagbok" istället,dom är väldigt bra och ha ifall man tänker/mår dåligt, det hjälper och skriva av sig lite!

Min hund sover så sött brevid mig,han är så himla gosig!!

nu ska jag kolla på någon film, hörs senare eller i morgon!

hej!


  Bild från 2008 på astridlindgrensvärld, då jag var lite större

Av Emelie Larsson - 17 augusti 2011 13:22

Här ligger jag i sängen och slåss med flugor och har ont i ryggen OCH är jätte trött..trotts att jag har svit i 13 timmar -.- aja..

Idag ska jag bara ta en chill dag hemma, för jag orkar faktiskt inte göra ( & DÄR FLÖG EN FLUGA NYSS IN I MIN NÄSA! ) något idag, ska nog ta och kolla på lite animerade filmer!

Men först ska jag äta frulle, och sedan ska jag börja planera lite nu innan skolgången..

Jag har laddat ner ett program som heter GIMP och jag fattar ingenting så jag blev irriterad och bara råkade slå lite på datorn..hehe hörs sedan!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards