mimmisdagbok

Alla inlägg under april 2011

Av Emelie Larsson - 27 april 2011 16:54

Igår var jag ju på KSS och pratade om min mage, fick två olika tabletter och puver jag ska jag 3 gånger dagligen som gör att mina buksmärtor och magont ska bli bättre så magen ska stabiliseras eller nått. Happ Onsdag idag och var ledig från skolan idag men i morgon är det skola igen efter lov!

är la inte så taggad men får la gå dit ändå man måste ju..


 

Jag vill bara somna om och vakna i min dröm.

Av Emelie Larsson - 24 april 2011 19:30

Nu har jag Mamma , Sari och ellinor precis grillat och ätit klart, mycket mätt blev jag men gottit är det!

I dag ska jag inte göra så värst mycket ska nog bara vara hemma och ta det lugnt :) i morgon ska jag nog fram på stan en sväng sen på Tisdag ska jag till KSS och kolla min mage igen..


 

Av Emelie Larsson - 22 april 2011 00:31

Om mig
Ditt namn? - Emelie Linnéa Larsson
Hur gammal är du? - 17
Hur Lång är du? - 1.60
Spelar du något instrument? - Nej, men har spelat blockflöjt
Dina första tankar när du vaknar? - Att det är tomt utan dig.. R
Vart befinner du dig just nu? - Hemma
Vem är snyggast? - Personen vet själv
Vem vet mest om dig? - Min mamma
Vad vill du ha just nu? - Sommarlov
Ditt mål i livet? - Komma in på polishögskolan och bli kriminalare
Rädd för? - Spindlar och att bli sviken till botten igen
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds
Vad har du för skostorlek? - 38-39
Vill du gifta dig? - Ja i framtiden
Din hårfärg? -brun/röd
Skor du hade på dig idag? - Tygskor
Vad sover du i? - Trosor, så skönt så!
Kläder du har på dig idag? - trosor, bh, one piece
Favoritårstid? - vår,sommar
Favoritmat och dryck? - Kinamat,sprite
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hallå
Hur svarar du i mobilen? - Hallå/hej det är emelie
Sov du ensam inatt? - ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Gick upp
Vad var det senaste någon sa till dig? - Ne nu får det räcka med cheese ballz
Godaste glassmaken? - vanilj/blåbär
Drömmer du mardrömmar? - ja väldigt ofta, det har jag börjar gör mer och mer sedan det var några utanför mitt fönster och sa att dom skulle döda mig..
Favoritklädsel? - Tights-kofta
Favoritgodis? - Smågodis!
Hur många kuddar sover du med? - 8
Längtar du mest efter just nu? - Sommarlov
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - rök för jag är ute och röker :)
Saknar du någon just nu? - ja, väldigt mycket.
Vill du ha barn? - Ja, absolut
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ja! jag blir ju 18!
Tycker du att du har fin dialekt? - Duger
Tycker du om fester? - JA
Tycker folk du är snygg? - Inte f*n vet jag
Har du använt någon hårprodukt idag? - Serium
Vad har du för planer till helgen? - Fredag marknaden med mamma sedan  party all night long, lördag förmodligen party igen söndag grilla med mamma:)



 

Av Emelie Larsson - 21 april 2011 13:44

Nu har jag och mamma kommit hem från Skara och stan :) Gud vad jag är taggad till i morgon!

Först marknad med mamma och grilla med mamma,sedan stan och möta upp Rosanna klockan 3 sedan fixx och lite party och sedan bär det av till tivolit & efter det blir det party all night long in Parketten!

Ne nu ska jag kolla på film och mysa med min one piece!


 


Jag saknar dig bara mer och mer för varje dag som går... <3

Av Emelie Larsson - 20 april 2011 22:33

Idag vaknade jag 07.00 för att åka till Göteborg med Thilda och hennes mamma!

tack för en trevlig dag hörrni!

I morgon ska jag och mamma gå upp ungeför 09.00 för att åka till skara kl 10.00 för at handla partytält och lite andra grejor, sedan vidare till stan och köpa förköp till parketten på fredag,som jag ska gå på med Rosanna! Fredagen börjar med gå upp tidigt, gå på marknaden med mamma ,grilla på förmiddagen med mamma sedan ska jag in till stan och möta upp Rosanna kl 15.00 för att hämta öl och sedan ska vi traska hem till mig och fixa oss sedan ska vi till tivolit ca 18.00 18.30,för lite på början och åkning & däremot SOCKERVADD! Sedan börjar parketten 21.00 vilket vi går in vid 22.00 22.30 ungefär :) Hoppas ni får en fantastisk påsk!


 

<3

Av Emelie Larsson - 18 april 2011 02:38

I mina ögon & tankar kommer du alltid finnas hos mig, du fick mig att känna mig levande och fri, jag mådde så bra med dig.Mina drömmar är att det är vi som vandrar genom dagarna tillsammans & att en dag jag ska få vakna upp i drömmen, jag bara hoppas..


Jag älskar dig så.. R   


 

Av Emelie Larsson - 17 april 2011 16:59

Just nu sitter jag ute i trädgården och har precis hjälpt till och planterat blommor! :) Snart ska vi börja göra hamburgare gottit! Sedan ska jag till min älskade mamma!

igår var jag med en massa trevligt folk tackar för kvällen! :)


  Just nu ute i det fina vädret!

Av Emelie Larsson - 15 april 2011 13:00

Idag är det Fredag, Fick vara hemma från skolan idag pga min mage, men som tur är ska jag ju in till KSS den 26:e för ännu en till undersökning.. Jaja idag ska jag duscha,välja party kläder, sedan blir det party för Emil som fyllt 18!

Så nu ska jag väl ta mig lite frukost och sedan duscha och börja göra i ordning mig,

Vet inte vad jag ska ha på mig än men det kommer en bild på det när jag är klar för allt sedan!

Jag skriver ett inlägg innan jag drar mig ut för att gå till lokalen vi ska vara i :)

PussPuss


 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards