mimmisdagbok

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Emelie Larsson - 9 april 2011 21:24

Jag lovade ju er att ni skulle få några bilder ifrån redan till Polen :) Självklart ska ni få det! Idag ska jag vara med Andreas och träffa lite folk jag saknar under veckan jag varit borta :)

Uuuh vad kallt det är i Sverige emot Polen värmen kan komma hit tycker jag!

Det har hänt så mycket det senaste veckorna så har inte orkat blogga helt enkel, det tog slut med killen tur nog, han var en stor ren idiot emot mig sa kränkade ord till mig hur kan man sjunga så lågt och sen säga att allt är mitt fel och jag har gjort honom ont bara för att jag la ut på Facebook om hur jag tyckte om honom och vad han sagt ( Eller skämms han kanske över att folk ser på min logg om vad han kallat mig och gjort? ) Men det är inget jag bryr mig om för det är han verkligen värld när han har gjort mig så ont som han har gjort trodde aldrig det om honom, men tydligen :)  Yeye ska inte sitta här och skriva om en psykisktsjuk människa, jag skulle ju visa er bilderna ju! 


Det blåste rätt rejält på färjan hem!

   

Glad för att komma hem!

  Helt sinnesjukt vad folk har lidid för livet..    

Jag och Johan på Hotellrummet :)

   Jag & Jasmine utanför Hotellet :)

Av Emelie Larsson - 9 april 2011 08:34

Nu är jag hemma ifrån Polen, kallt och komma hem igen efter sådant skönt väder som vi hade :) lägger in lite bilder efter jg har sovit :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards