mimmisdagbok

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Emelie Larsson - 4 april 2011 03:14

Förlåt för dåligt bloggande!

Ja som rubriken säger så ska jag berätta lite..

Min föredetta pojkvän har sårat mig nått så grovt så att jag mår illa..

Moget och blocka mig. Det är inte jag som gör fel utan det är du. för du kränker ner mig totalt! Jag är ett äckel,nolla & jag borde skaffa större bröst och att du aldrig känt dig älskad när du är med mig? och sen kommer du och säger förlåt senast igår för att du mådde "dåligt" över det du sa till mig. vet du vad? fuck you. hur fan kunde jag gå på allt du sa?

( Han har kallat mig dessa grejor och det är väl kränkande och sårande? )


Skiter full ständigt i om du inte gillar att man skriver om dig på facebook för du är fan värld efter allt du gjort emot mig så är du värld att världen ska få veta vilken omogen p12:a du är egentligen.


 



Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards