mimmisdagbok

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Emelie Larsson - 14 april 2011 20:51

Min mamma har fått mig att skratta, hon har torkat mina tårar, hon har kramat mig hårt, hon har sett mig lyckas & misslyckas, hon har gjort mig stark & ibland drivit mig till vannsinne. Gud har gett oss mammor för att vi ska ha en vän för livet.
& min mamma hon är verkligen min allra Bästa vän, Hon finns alltid för mig oavsett vad som än händer! Jag älskar dig mamma!   


 

Av Emelie Larsson - 14 april 2011 08:35

Sitter i skolan och har lektion, kom lite försent men somnade om så det var inte med min mening :D 

Idag ska jag kanske dansa Zumba vet inte än om jag ska göra det men det märker jag sen :)

annars så ska jag nog städa mitt rum och bara vara allmänt tråkig och bara sitta inne för det är tråkigt väder idag..

Lite förkyld är jag med men det är min Pollenallergi som har satt igång, inte alls kul men jag har levt med det hela livet så jag är van haha :) Lite tråkigt och vara förkyld på sommaren till hösten men det får man leva med :)

Jag skriver lite sen efter jag slutat skolan och kommit hem :)

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards