mimmisdagbok

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 22:10

Ja som rubriken säger, jag saknar verkligen min C som en jävla galning! Tur är att det snart är skola ( måndag ) då vi ses varje dag, då han inte jobbar 13 mil bort.. känns skönt!

Kan ju pussa på honom när jag vill då ju  


Du är perfekt för mig din snygga jävel!

Jag älskar dig.


 





Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 21:46

  Rosanna   Rosanna älskar att få vatten i näsan!   & jag stilar mig ;) haha!   gud vad vi städar!  Har gjort om i mitt rum med!     Har gjort om i mitt rum med!    Har gjort om i mitt rum med!

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 18:43

Hello suckers! Gud vad tiden rinner iväg känns som jag nyss gick upp ju kl:09.30,

& nu är klockan snart 19.00, men tider går fort när man städer ett stall samt målar det invändigt! :)

men det blev suuuper bra! Kom nyss hem från jouren, var där och kollade upp mina knepiga utslag på mina armar på exakt samma ställe på båda! Men det var bara vanliga utslag :)

Bilderna på dagen kommer upp senare för nu ska jag gå ut lite till!


  Klädsel idag :

TubTop : H&M

Jeans : Gina

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 10:14

Nu har Rosanna kommit och jag sitter och äter frulle! =D

Gud jag har nog inte gått upp såhär tidigt sedan jag sommarjobbade, uuffh!

Om man skulle vara lite social kanske?!

Får nog vara det.. bilder & inlägg kommer sedan! hejhej


Ni har inte glömt att det är frågestund va?!


 

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 09:45

Nu har jag vaknat utav att Rosanna ringde mig, hon är nämnligen påväg hit,hon ville hålla mig sällskap medans jag gjorde i ordning i boxarna och hagarna!

gulligt av henne, huh?! :)

Nu ska jag ta på mig slet kläderna och gå ut med zingo medans Rosanna försöker hitta ut hit ;)

Haha jag såg väärldens knstigaste människa igår på stan,haha hjälp stackars människa..

Medans jag sitter här nu och skriver så försöker jag trycka i mig lite frulle,går inte så bra, jag är inte så mycket för och äta precis när jag vaknat, men jag mååååste försöka för att min mage ska fungera så bra som möjligt!


Jag har nog världens sötaste pojkvän om jag får säga mitt! Han skickade ett otroligt gulligt sms till mig, (men vad som står får ni inte veta ;) hihi.)

Ne nu måste jag sätta fart, hon kommer ju snart! Tar med mig kameran ut,så får ni min dag i bilder sedan ;) PUSSIS!


 

Hej hej,hemsk mycket hej-DÅ

Av Emelie Larsson - 16 augusti 2011 02:02

Startar nu & slutar på onsdag 22:00

ni frågar,jag svarar!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards