mimmisdagbok

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Emelie Larsson - 5 augusti 2011 20:06

Nu är det äntligen helg, och älskling kommer snart, gud vad jag har saknat dig! men du åker ju nästa vecka igen :( sen är du hemma helatiden!

Vi ska bara vara hemma och ta det lugn och vara men varandra,det är så skönt och bara va med någon man verkligen tycker om och saknar så himla mycket!

Du är bäst!

Jag har städat hela huset idag duktig som jag är, hihi!

Nu ska jag platta håret och fixa mig lite tills babe kommer.

skriver ett inlägg sedan när jag är klar osv, så får ni nöja er med en outfit bild så länge!

    Linne - Gina

Tröja - Ullared

Jeans - Käpta i polen

Klocka - Ullared

Armband - BikBok

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards