mimmisdagbok

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2011

Bara för att fördröja tiden..

Av Emelie Larsson - 4 augusti 2011 01:40

47 frågor när du har tråkigt !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? gratis sms
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? måndags morgon när älskling åkte :(
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? jobbet
4. Hur lång är du? 1.60
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon film med älskling :)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Det är långt och alldeles för fint för att jag ska dela med mig utav det till er! :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? idag :)
10. Är du kär? massor!
11. veckans babe? Christian!
12. När vaknade du idag? 2
13. Vilken är din favoritplats? i mammas famn!
14. Vilken plats föredrar du minst? VINTER

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Det vet man aldrig! Men Lidköping i allafall!
16. Hur stor är din säng? Ehm, 240 (a'
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 8
19. Var har du bott/bor? Har bott i Tidan & bor i Lidköping
20. Tycker du om kinamat? JA! åt det idag, och donken ^^,
21. Tycker du om kaffe? ibland
22. Vad dricker du helst till frukost? vatten
23. Kan du spela poker? nej men har kunnat

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? sofie , andreas ehm fler..
25. Vill du ha barn? självklart
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder & småsaker
30. Äger du dyrbara smycken? yes
31. Kan du rulla med tungan? nope
32. Vem är den roligaste människan du känner? Stina & min kusin sandra
33. Vad har du för ringsignal? någon
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? 4 säckar elelr något
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? min mobil laddare
36. Kan du byta olja på bilen? Ja , svårt?
37. Vilken var den senaste boken du läste? inte en jävla aning, läser aldrig böcker.. men kan tänka mig att det var Anne franks dagbok
38. Dansar du i bilen? ibland :D
39. När var du i kyrkan senast? på min gammelmormors begravning
40. Piercing? Tungan,öronen
41. Har du någon tatuering? Ja, ett hjärta på skulderbladet men är inte klar än
42. Har du provat droger? aldrig i helvete
43  Röka eller snusa? Röka,fast helst inget utav det..
44. Har du pojkvän/flickvän? Ja och han är bäst!
45. Vad är ditt mobil nummer? ..........
46. Vad ska du göra ikväll? Sova när jag är klar det detta, eller ska kolla på film..
47. Har du några syskon? 2 + 2 fosterbarn


 

 
 
Julia

Julia

4 augusti 2011 04:13

fin blogg!

http://arkelov.devote.se

Emelie Larsson

4 augusti 2011 04:55

Tack Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 17:45

NU LÄMNAR JAG ER!!!   NY BLOGG!! http://mimmisdagbok.myshowroom.se/ ...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 13:30

Nu är helgen här och skolan börjar snart! Idag kommer äntligen min älskling till mig, gud vad jag saknat dig! Igår var jag ute på en lång promenad med Zingo och han badade och SIMMADE!! gud vilken glad matte han hade igår ;) Nu ska jag duscha och f...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 02:00

Du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig! Du är som en drog och jag är beroende! jag kommer aldrig släppa mitt tag jag har om dig, för du är perfekt för mig, du har precis allt, du är underbar och fin på alla sätt, om jag bara kunde visa hur myc...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:38

Mamma du bar mig runt i 9 månader du gav mig liv,du är ängla lik hos mig finna det ingen annan, när ingen vill lyssna så är du den enda som hör mig, du är mitt enda stöd och jag har aldrig skämts över dig, jag är så tacksam för allt du gjort för mig ...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:19


I just can´t take it anymore, i really hate to mess specially with you, i love you, you are perfect to me, but darling show me that you everything you have told me are true.  Love ♥         ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards