mimmisdagbok

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Emelie Larsson - 26 maj 2011 19:53

Idag efter skolan så åkte jag till Wenneberg på möte med hon som jag ska jobba med i sommar det gick hur bra som helst! sen efter det så mötte jag upp Jasmine och Ebba ( hennes lilla syster ) :) så vi gick fram till stan och kika :) jag fick med mig två tröjor en sjal och en bh :)

skulle köpt en väst men jag vet inte riktigt om rosa är min grej på västar :P iofs var den as snygg men ikke rosa.

Just nu ligger jag i sängen med ont i magen, när har livmodern dragit ihop sig helt tro?

hoppas så snart som möjligt iallafall!

ska strax kila iväg till affären när jag kan gå när det gått över lite..

ska köpa sling färg och någon liten godbit till Big Brother senare :) Får se om det blir skola för mig i morgon, det blir det nog inte om jag har såhär ont som jag har nu men som sagt hoppas det går över snart iallafall..

he nu ska jag försöka ta mig upp och gå till affären, bara jag inte ramlar ihop mitt på gatan bara.


chao!


  Bh till t.ex stora linnen eller en tunntröja :)   sjal & tröja :) dom andra orkade jag inte ta kort på :P   & en bild på mig och min systers gosebjörn Armani! :)

Av Emelie Larsson - 26 maj 2011 00:48

Ja jag ska bli blond, iallafall slingblond :) jag slingade två gånger till idag så nu får det allt vänta lite innan jag är på håret igen vilket jag aaaaldrig kommer klara av, ska det bli blond så ska det  enligt mig, så jag kan knappt aldrig vänta en vecka ens, höhö är det bara jag som är sådan eller är det fler som inte vill se ut som morotar i huvudet? " vill man vara fin får man lida pin " inte sant? He ne ska jag sova för jag ska ju upp till skolan i morgon trotts allt! Pussilipouss!


Vill ni se en bild på mitt vackra hår ;)?


  Varsågod!  höhö

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards