mimmisdagbok

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie Larsson - 26 maj 2011 00:48

Ja jag ska bli blond, iallafall slingblond :) jag slingade två gånger till idag så nu får det allt vänta lite innan jag är på håret igen vilket jag aaaaldrig kommer klara av, ska det bli blond så ska det  enligt mig, så jag kan knappt aldrig vänta en vecka ens, höhö är det bara jag som är sådan eller är det fler som inte vill se ut som morotar i huvudet? " vill man vara fin får man lida pin " inte sant? He ne ska jag sova för jag ska ju upp till skolan i morgon trotts allt! Pussilipouss!


Vill ni se en bild på mitt vackra hår ;)?


  Varsågod!  höhö

Av Emelie Larsson - 24 maj 2011 22:47

Just nu sitter jag och kollar på Big brother :)

I morgon är jag ledig gud så skönt, idag har jag haft sån j*vla halsbränna så det är sjukt.

Men jag har tagit en tablett emot det så nu är det över som tur är! =)

Ne nu ska jag slänga mig i en dusch och sedan kolla på en film hade jag tänkt mig :)


Av Emelie Larsson - 24 maj 2011 12:12

Ja precis som rubriken säger, jag känner mig så oerhört fri utan dig i mitt liv så de är sjukt, jag gillar det verkligen!


Jaja, förlåt ( igen ) för dålig uppdatering, jag har inte haft tid eller ork det seaste till och blogga eller ens umgås med mina vänner, ( jag har mina anledningar ) jag har fart fram och tillbaka till KSS i två veckors tid, men nu känns allt bättre och mycket lugnare :) Idag ska jag ta det lugn har fortfarande ont men idag är det extra ont.. men det går över som tur är!

1-Juni åker jag till Ullared och ska inhandla mig en ny sommargarderob.

jag skriver nog lite innan jag går och lägger mig sen eller innan dess =)

Jo jag glömde ju berätta min söndagskväll.. jag var ute med Victor och Jasmine, vi åkte ut till Nicke och tog en cigg med honom, & vad gör inte han? jo klenar ner mig med motorolja! Tyckte att det var väldigt rart gjort utav honom faktiskt.. not

men han ska inte tro att han kommer undan ;)

Glömde jag säga att jag slingade håret igår? det blev hur misslyckat som helst. fast i ljuset ser det bättre ut, men ska slinga mer :)


    Såhär såg jag ut, fint va ;)?

Av Emelie Larsson - 16 maj 2011 14:58

jaha det var ju kul att jag inte ens får vara ute i solen för antibiotikan.. men jag ska nog klara mig så det går nog bra :)

Av Emelie Larsson - 16 maj 2011 14:46

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har fart fram och tillbaka in på sjukhus så har nte haft så mycket tid till datorn och bloggande.

Men nu har jag vaknat efter en natt på KSS igen för igår hade jag så fruktansvärt ont i magen så jag knappt kunde gå, vi fick åka in direkt och kolla detta & dom garanterade en början på inflamation i livmodern, hade jag åkt in några dagar senare så hade jag fått stanna där mer än jag gjorde nu och fått mer behandling än vad jag fick nu, jag fick två antibiotika tabletter,en smärtstillande & två tabletter så livmodern ska dras ihop, vilket gjorde så att jag knappt kunde sova inatt för det gjorde så förbannat ont så jag ville bara försvinna! Men nu ska jag ta antibiotika i 5 dagar ( starkare dos än vanligt för att inflamationen inte ska komma )

Får hoppas på att detta hjälper, just nu har jag inte så ont men det kommer i omgångar då jag får lägga mig i fosterställning..


Jaja nog om det, idag ska jag bara vara hemma ingen skolan för mig idag får se om jag går i morgon.. Nicke kommer nog hit en sväng sen och tjötar lite skit som vanligt och en cig =)

Jag skriver sedan för nu ska jag lägga mig och vila lite till om det går..


i just love the way i am.


 


Av Emelie Larsson - 9 maj 2011 22:48

Du var så fin när du låg där och bara lyste upp, mitt lilla hjärta du kommer endag få träffa mig. men jag måste göra detta.. vi syns en annan dag mitt fina hjärta  


   

Av Emelie Larsson - 7 maj 2011 20:29

Just nu sitter jag och väntar på Vicky och Victor, vi ska till skövde och träffa en väldigt saknad vän som jag inte träffat på 4-5 år inte alls okej!

så nu har jag gjort iordning mig så kommer dom la snart och hämtar mig antar jag :)

skriver ett inlägg när jag kommer hem, puss


Av Emelie Larsson - 6 maj 2011 20:46

Fredagsmys med mamma och zingo    Grillning och godismys, det kan ju inte bli bättre än bäst!

Ska kanske kolla på film med Nicke och Viktor sen men vet inte om jag orkar, om inte så kommer dom la hit och tar en cigg antar jag :)

Skriver ett inlägg senare eller innan jag går och lägger mig :)

puss!


  I hela mitt liv har jag letat utan att veta men du var så nära mig.

Men jag förlorade något speciellt.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards