mimmisdagbok

Alla inlägg under juli 2011

Av Emelie Larsson - 4 juli 2011 13:48

Jag måste städa, men jag orkar inte.. Är jätte trött, vet inte vad jag ska göra för att jag ska sova, det finns ju inga sätt på hur jag ska göra eller vad jag ska göra för att somna utan att få hjärtklappning och sluta andas, jag orkar inte jobba pga detta, men jag måste försöka mitt bästa.

Idag ska nog Vicky komma hit på en kopp kaffe och prata lite, lagade nyss mat med min älskade syster, Du är en av dom få som verkligen förstår mig i alla situationer! <3


 

Av Emelie Larsson - 3 juli 2011 20:32

Känns som att jag har legat i sängen och försökt sova hela natten och tills nu.. jag vaknar varje halvtimme ungefär av att jag inte kan andas och att mitt hjärta dunkar i 1000, det är läskigt när man vaknar utav att det känns som att man blir kvävd..

Har inte kunnat sova mer än 2-3 timmar sammanlagt varje dag sen i onsdags, kan det vara ångest? eller vad är problemet..

Aja, idag ska jag inte göra alls något, ska jobba i morgon så ska upp 05.30 får se om jag får sova lite då iallafall.. nu ska jag ställa mig framför spisen och göra lite mat till jobbet!


 

Av Emelie Larsson - 2 juli 2011 17:43

Nu ska jag strax åka och kolla på Swingfly som är i stadsparken ikväll!

Senare ska jag nog vara med Andreas, om han nu kommer till stan =)

Annars idag har jag bara legat och slappat i sängen och tänk på allt och inget :)


Jag har insett en sak, jag missade verkligen någon när jag inte tog chansen, jag vill berätta för dig men jag vågar inte.


You got the smile that only heaven can make.


 

Av Emelie Larsson - 1 juli 2011 16:02

Igår var det hjulafton, vilket var sådär i år men ändå trevligt! jag har bränt mig som en jag vet inte vad, kunde iallafall inte sova på rygg i natt /: snyft..

Senare på kvällen drog jag och Elin till Kim och öhhm kommer inte ihåg vad han hette, hehe! mitt minne är som en guld fisk ibland..

Idag ska jag nog ut till min mamma lite och måla klart min hylla :)


  En bild från i förrgår, men igår tog jag ingen då jag somnade i solen i 4 timmar..

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards