mimmisdagbok

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Emelie Larsson - 18 juni 2011 23:32

Nu har jag vaknat efter 4 timmars vilostund, det var riktigt skönt, är fortfarande lite trött och svullen, men jag hoppas det går över tills i morgon.

På Måndag börjar jag jobba vilket ska bli väldigt kul!

ser verkligen fram emot det =)

Nu ska jag sätta på askungen 2 och kika vidare på 3:an, man växer aldrig ifrån dessa disney filmer, jag älskar dom, gör ni det?

Dom är iallafall underbara när man är sjuk!


 


En gammal bild på mig när jag hade victoria beckham frisyr alltså "pash" ( stavning? ) tycker ni att jag ska klippa det så igen ?

Av Emelie Larsson - 18 juni 2011 17:48

I natt vaknade jag av att jag hade en chock, vet inte varför jag fick det men jag kunde iallafall inte somna om och mitt hjärta dunkade i 1000..

Idag när jag vaknade väckte Mamma mig av att hon sa att jag var svullen i ansiktet och igen täpta ögon, vilket jag hade och det kändes som det brann i mitt ansikte, och kliade i halsen..

Trodde inte att det var något speciellt men i eftermiddags så åkte vi in för jag hade fått en Allergiskreaktion utav Pollen, köpte medicin på apoteket och det har hjälpt men får se när svullnaden går ner, det gör det nog snart.. jag MÅSTE börja ta mina mediciner nu vill inte få ner reaktioner. Just nu känns det bara som det brinner i ansiktet ( som att vara totalt solbränd i ansiktet ) inte alls skönt nej nej..

Men nu ska jag gå ut med min Zingobus! <3


Här har ni en bild på mig hur jag ser ut, haha! kan inte använda smink för så svider det och jag kliar ändå bort det, aja :)


  Ser förjävlig ut..

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards