mimmisdagbok

Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Falska eller äkta vänner?

Av Emelie Larsson - 6 juni 2011 02:14

Har inte haft tid till och skriva i helgen det har varit stressat helatiden! :)

Det var ju som sagt Crusing, vilket blev hur bra som helst! Jag tillbringade min Lördag (crusingen) med förfest hos Emil, och sedan stan, kunde inte bli bättre, mycket skratt och öl!:)

Tackar så mycket för allt mina älskade vänner!


Jag har insett att det är ingen idé att ogilla någon bara för att någon annan gör det, jag har aldrig gjort det men jag men jag menar dom som gör det, jag själv tycker att det är lågt, och jävligt onädigt, vilket kan sätta personen så långt på botten tills personen sedan tar livet av sig, det ska inte vara så det ska vara rättvist.vilket jag fick en komentar av en person som ville visa sig anonym, men som säger att jag går folk bakom ryggen? vilken jag inte fattade något utav när han/hon skrev så som den gjorde, säger dom att jag är falsk så kan dom fasen stå för vad som säger själva och berätta för mig vad/hur jag går bakom ryggen om dom du vet vad jag gjort? jag fattar absolut ingenting utav det här. Yeye iof bryr jag mig inte överhuvudtaget, jag vet vilka som är mina äkta vänner och inte :)

Emil är någon jag träffat och hälsat på när jag har varit med min vän Arvid eller vicky, men igår kom vi djupt in på samtal och honom är någon man inte vill mista i första taget han är så självgo och så ärlig! ja jag kan helt enkelt lita på honom till 110% gånger så mycket mer, jag känner det. & han ska verkligen veta att jag alltid finns här =)

Jag vet iallafall vem jag alltid har kunnat lita på och kan i alla dessa år, redan sedan 2 års åldern har du alltid funnits där för mig, & jag finns för dig oavsett vad älskade bror Robin Mollwing jag älskar dig!


& min älskade syster Natalie Ingemarsson, du vet precis allt om mig, du är som en ängel som är här på jorden, vad gör du här egentligen? du är alldeles för ärlig & älskbar för att vara i denna skit planet, men du ska veta att jag älskar dig även fast vi bråkar ibland det kan alla, men man kommer varandra mer nära då eller hur , inte sant? du finns för mig och jag för dig!


Jag föredrar äkta vänner dom är så otroligt underbara, men det finns så fåtal utav dom, ta vara på dom ni har!


Arvid

Robin

Natalie I

Natalie M

Ardian

Sjöäng

Nicke

Lisa

Wester

Johanna Ö

Ida R

I love you all!



Min Mamma och Pappa, ni är oslagbara, ingen kan komma mig så nära som ni står mig, ni är mina hjältar, förlorar jag er så kommer jag alltid följa era råd. Ni är mina skyds änglar, ni vet vad jag har svårt med och inte, ni är verkligen något jag aldrig kommer släppa ALDRIG.

Jag älskar er <3



 

 
 
Melissa Rådman

Melissa Rådman

28 juli 2011 21:06

menar du mig ? :O

http://Melissayouknow.blogg.se

Emelie Larsson

29 juli 2011 01:13

Nej jag menar Natalie :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 17:45

NU LÄMNAR JAG ER!!!   NY BLOGG!! http://mimmisdagbok.myshowroom.se/ ...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 13:30

Nu är helgen här och skolan börjar snart! Idag kommer äntligen min älskling till mig, gud vad jag saknat dig! Igår var jag ute på en lång promenad med Zingo och han badade och SIMMADE!! gud vilken glad matte han hade igår ;) Nu ska jag duscha och f...

Av Emelie Larsson - 19 augusti 2011 02:00

Du skulle bara veta hur mycket jag älskar dig! Du är som en drog och jag är beroende! jag kommer aldrig släppa mitt tag jag har om dig, för du är perfekt för mig, du har precis allt, du är underbar och fin på alla sätt, om jag bara kunde visa hur myc...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:38

Mamma du bar mig runt i 9 månader du gav mig liv,du är ängla lik hos mig finna det ingen annan, när ingen vill lyssna så är du den enda som hör mig, du är mitt enda stöd och jag har aldrig skämts över dig, jag är så tacksam för allt du gjort för mig ...

Av Emelie Larsson - 18 augusti 2011 20:19


I just can´t take it anymore, i really hate to mess specially with you, i love you, you are perfect to me, but darling show me that you everything you have told me are true.  Love ♥         ...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Här kommer ni att få läsa om lite allt möjligt, hoppas att ni gillar den! ♥ Och om ni inte gör det, lämna den istället för att ge massa onödiga kommentarer =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards